FANDOM

Subiectul acestui articol ţine de era Formării Imperiului.Subiectu acestui articol ţine de Rebeliune.
Imperial training academy.jpg

Biggs Darklighter s-a antrenat la Academia Imperială.

"...Nu trebuie doar să visezi la înrolarea în Academie, fă-o să devină realitate! Poţi găsi o carieră în spaţiu: Explorare, Flota stelară sau Servicii Comericale. Dacă ai ce trebuie pentru a cuceri universul, trimite-ţi formularul de înscriere şi alătură-te celor mândri!"
"Jurnalul Star Wars: Lupta pentru dreptate"
―Reclamă de pe o casetă de recrutare pentru Academia Spaţială Imperială

Academia Imperială a fost un program de antrenare militară controlat de Imperiul Galactic care a evoluat din sistemul analog al Republicii Galactice. În perioada Republicii Academia fusese o instituţie educaţională de elită care antrena tineri să devină membri ai Serviciului de Explorare, cel Comercial şi al armatei.[1] Sub conducerea lui Palpatine, Imperiul a reformat Academia şi a încorporat alte instituţii folosite de forţele de defensivă planetară şi Departamentul Judicial. A stabilit campusuri pe mai multe planete din galaxie, producând soldaţi pentru trupele de şoc şi ofiţeri pentru Flota Imperială şi Armata Imperială. Clădirile pentru ambele ramuri ale armatei erau cunoscute drept Academii Navale de Sector şi Academii de Antrenare a Ofiţerilor Armatei Imperiale. În interiorul sistemului academic, câteva şcoli în particular se evidenţiau: Academia Raithal era considerată de mulţi cea mai prestigioasă instituţie de antrenare a armatei, iar Academia Imperială Navală principalul centru pentru flotă. Academia Corulag era plasată pe locul doi după Raithal de unii, în timp ce Academia de pe Carida era o instituţie importantă de antrenare a trupelor de şoc care folosea gravitaţia puternică a planetei pentru a forma soldaţi mai duri şi viguroşi. Antrenarea pentru piloţi TIE avea loc separat, de obicei într-un loc ataşat Academiei, la o şcoală de zbor, aflată de obicei la bordul unui distrugător stelar.

Ramuri

În culise

În Cartea de Surse Imperială, Academia Raithal şi Academia Navală Imperială au fost stabilite ca fiind cele mai prestigioase ramuri ale Academiei Imperiale pentru cadeţii din Armata Imperială şi Flota Imperială. Apariţia Academiei de pe Carida în Trilogia Academia Jedi nu contrazice acest fapt: Carida este descrisă ca fiind instituţia principală de antrenare pentru trupele de şoc, deşi cadeţii armatei şi flotei puteau fi probabil şi ei trimişi acolo. Localizarea Academiei Imperiale Navale nu a fost niciodată dată în canon, dar Coruscant şi Lumile din centru sugerează că s-ar afla pe Anaxes.

  1. Star Wars: The National Public Radio Dramatization

Also on FANDOM

Random Wiki