FANDOM

de-al șaptelea Gardian era o Gardă Praetoriană Elite care a servit ca gardă personală a Snoke-ului Leader Suprem, lider al Primului ordin. Paznicul a purtat lamele vibro-arbir. Cel de-al șaptelea Gardian și-a întâlnit demisia la bordul supremației când Kylo Ren, ucenicul lui Snoke, la trădat cu ajutorul lui Rey, un alt individ sensibil la forță. Împreună, au învins și au ucis toate gărzile pretoriene ale Elitei din camera tronului.

Cel de-al șaptelea Garda făcea parte din Garda Praetoriană a Supremului Leader Snoke's Elite. Garda era prezentă pentru a vedea cum Snoke vorbește cu Kylo Ren despre eșecurile lui. Când Kylo a răspuns agresiv, gardienii și-au asumat poziții de luptă. Praetorienii au stat în tăcere când Kylo Ren a intrat în camera de tron ​​cu fostul măturător Rey. Când Kylo a trădat și a ucis Snoke, Gărzile Praetorice au atacat, gata să-i răzbune pe liderul lor. Unul Gardian l-a alungat pe Rey, care sa luptat pentru a combate atacurile rapide ale Gardei. În cele din urmă, a reușit să învingă și să-l ucidă pe Gardă tăind prin piept și apoi pe gât. În cele din urmă, toate Gărzile Praetorice au fost ucise.