FANDOM

Maulsnarl.jpg

Darth Maul

Biografie
Lumea de origine

Dathomir

Data naşterii

54 ÎBY, Dathomir

Died

32 DBY, Naboo
(Dublura asasinată în
O ÎBY, Kalakar 6)

Descriere fizică
Species

Zabrak dathomirian

Gen

Masculin

Height

1.75 m

Hair color

Niciunul

Eye color

Galbeni
(partea întunecată)

Informaţie cronologică şi politică
Era(s)
  • Era formării Imperiului
  • Era Rebeliunii (clonă)
  • Era Noii Republici
    (hologramă)
Affiliation
Maeştri cunoscuţi

Darth Sidious

Darth Maul a fost un Lord Sith Zabrak de pe planeta Iridonia.El s-a nascut in 54 IBY si a murit in 32 IBY.El a fost luat de mic de Palpatine sa-i fie ucenic.El in 32 IBY a fost trimis sa-i omoare pe Jedii care au fost trimisi pe Naboo.Cei doi Jedi erau Qui-Gon Jinn si Padawanul sau , Obi-Wan Kenobi.Dupa ce i-a gasit pe cei doi Jedi prin Forta , el a inceput sa se lupte cu Qui-Gon Jinn , dar Qui-Gon a reusit sa ajunga la nava si a fugit pe planeta Coruscant.A doua oara el s-a intalnit cu Qui-Gon si Obi-Wan pe planeta Naboo.El l-a strapuns in stomac pe Qui-Gon , omorandu-l.Maul l-a impins cu Forta pe Obi-Wan in reactor , dar el inca s-a tinut sa nu cada , atunci el a luat Sabia Laser a lui Qui-Gon si l-a taiat pe Maul in doua facandu-l sa cada in reactor , dar asta nu a fost ultima aparitie a lui.O aparitie a lui avea sa-i apara Padawanului Jedi Anakin Skywalker intr-o pestera de cristale de pe Ilum.Anakin a intrat in pestera.Cand el a intrat int-o transa , Maul a aparut imediat si l-a atacat.Dupa o lupta furioasa Anakin a castigat , dar cat de real ar fi parut de data aceasta Maul a fost o creatie a partii intunecate.Dar asta nu a fost ultima data cand cei doi s-au luptat.Palpatine a inregistrat antrenamentele lui de-a lungul anilor.Darth Vader a pus aceste antenamente in droidul holografic a lui Galen Marek pe nume PROXY ca sa-l omoare pe Marek dar a esuat.Dupa o scurta dar furioasa batalie pe Raxus Prime Marek a taiat Sabia Laser in doua.Dupa putin timp dupa Batalia de pe Yavin , Profetii Partii Intunecate au reusit sa-l readuca la viata sa-l distuga pe Darth Vader si sa conduca alaturi de Palpatine Imperiul Galactic.Pe Kalakar Sase Darth Vader crezand ca va gasi planurile Stelei Mortii dar el s-a intalnit cu Maul.Dupa ce s-a ocupat de garzile lui Darth Vader , Maul s-a luptat cu Darth Vader.Cei doi pareau egali dar Vader a taiat sabia laser dubla a lui Maul , dar ea a continuat sa functioneze.Din cauza armurii lui Vader , Maul a castigat avantaj.Dar in ultimele momente a luptei , Vader l-a surprins pe Maul bagand sabia in corpul lui.In timpul Noii Republicii un Iridonian de stiinta nebun pe nume Drell Kahmf a reusit sa faca rost de creierul lui Maul.Drell a pus creierul intr-un aparat si l-a conectat la un dizpozitiv care facea sa apara o holograma de a lui in toata capitala Iridoniei.Aceasta holograma putea sa atinga dar ea nu putea fi atinsa.Cand Maestrul Jedi Luke Skywalker a ajuns in Iridonia el a fost atacat de holograma lui Maul.Nu usor pacalit de holograma , Luke a cautat dizpozitivul prin Forta si a gazit ascunzatoarea lui Kahmf.Luke a spus ca artificial tinut in viata , crea o tulburare nenaturala in Forta si l-a speriat pe Kahmf si a stins sistemul care sustinea creierul lui Maul.Aceasta a fost ultima aparitie a lui Maul.

Also on FANDOM

Random Wiki