Fandom

Lukepedia

Galaxia

116pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
MainGalaxy.jpg
"Galaxy upon galaxy. Vast, unexplored realms of space. It is a wild, untamed universe we live in. There is much danger here and therefore much need for armies, generals, and soldiers. But along with those who wage war there is also much need for those who explore new worlds and make possible the exchange of knowledge and goods…who bring civilization."
"Galaxie după galaxie. Porţiuni vaste, neexplorate de spaţiu. Trăim într-un univers sălbatic, neîmblânzit. Pericolul este mare aici şi de aceea avem nevoie de armate, generali şi soldaţi. Dar pe lângă cei care aduc războiul există nevoia şi de cei care explorează noi lumi şi fac posibil schimbul de cunoştinţe şi bunuri; care aduc civilizaţia."
Mungo Baobab[src]

Galaxia a fost una din miliardele de galaxii care au existat în univers. Aceasta a fost importantă în particular pentru că a fost locul de desfăşurare a istoriilor Republicii Galactice, Războiului Civil Galactic, Războiului Yuuzhan Vong, al cavalerilor Jedi şi lorzilor Sith.

Potrivit unor surse, galaxia avea diametrul de 120.000 de ani-lumină sau 37.000 parseci (1 parsec este 3,258 ani-lumină) şi avea o vârstă de aproximativ 13 miliarde de ani. În centrul galaxiei exista o gaură neagră. Galaxia era orbitată de alte 7 satelite: Companion Aurek (cunoscută şi ca Labirintul Rishi), Firefist şi and Companionii Cresh până la Grek. Cu toate acestea, multe din cele 7 galaxii-satelit aveau stele vechi, sărace în metal şi cu prea puţină viaţă. Exista de asemenea o turbulenţă în hiperspaţiu dincolo de marginea galaxiei care oprea rutele hiperspaţiale în afara acesteia. Galaxia avea aproape 200 de roiuri globulare.

În ciuda turbulenţei de la margine, hiperspaţiul a făcut posibilă existenţa în interiorul galaxiei a unei civilizaţii enorme şi diverse. Existau aproximativ 400 de miliarde de stele şi aproximativ jumătate din acestea aveau planete ce puteau susţine viaţa. 10% din acestea au şi avut viaţă, în timp ce formele conştiente de viaţă nu au apărut decât în 1/1000 din acestea (aproximativ 20 de milioane). Galaxia a fost populată de aproximativ 100 cvadrilioane de forme de viaţă diferite.

Also on Fandom

Random Wiki