Fandom

Lukepedia

Geonosis

116pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Geonosis aotc.jpg
"Who'd want to go to Geonosis? It's nothing but a bug's nest!"
"Cine ar vrea să se ducă pe Geonosis? E doar un cuib de gândaci!"
Chal Tozr[src]

Geonosis, numită Geonosia de unii nativi, a fost planeta-casă a Geonosienilor, prima capitală a Confederaţiei şi locul care adăpostea două fabrici importante de droizi.

Geologie şi geografie

Geonosis.jpg

Suprafaţa pustie a lui Geonosis.

Geonosis avea un diametru mare dar gravitaţie mică şi atmosferă densă. Cu un câmp magentic slab, furtunile aspre de radiaţie solară şi cele de nisip erau comune, iar ocazional fiinţele mureau în masă. Cele mai persistente organisme de suprafaţă erau algele de stâncă roşii în timp ce Geonosienii semi-insectoizi locuiau subteran. Planeta avea un miez topit foarte mic cu o manta scorţoasă formând o lume deşertică şi stâncoasă supusă inundaţiilor care creau mari canioane. Apa constituia 5% din suprafaţă.

În timpul conducerii Geonosiene, o mare parte a arhitecturii planetei era similară muşuroaielor de termite, fiind alcătuită din domuri şi clădiri construite în caverne şi spire de rocă, deci oricine putea să creadă că locuinţele Geonosiene erau de fapt formaţiuni naturale şi că planeta era nelocuită, un mare avantaj pe timp de război.

Also on Fandom

Random Wiki