Fandom

Lukepedia

Ja-ロロ・パース

114pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Insa ar trebui sa inpecm cu termenii de baza : ce e aia investitie si ce e ala investitor?Achiztiionarea unui autoturism de lux (60.000 160.000 euro nu parea este investitie!)Ridicarea unei vile ptr revanzare nu as considera-o cine stie ce investotie mai ales daca se astepata ca ibfeastructura sa fie achitata din bani publici. Iar investitia intr-un mall care vinde produse importate nu stiu cat de buna este (bunul importat produce dezechilibru comercial. Si daca mai este vorba de produse agricole comune scoate de pe piata producatorul roman )0Si apoi cine dracu mai sunt in consiliul ala ? Acu vre-un an am cautat. Numa investitiro unu si unu nu am ce zice: o firma de avocatura, cateva de consultanta (??!?), unii care s erpare ca aveau ca obiect de activiatate imprumutu de angajati temporari si importatori . In nici un caz Renault (un mare investitor, care pe orizontala comanda un numar mare de locuri de munca , care este primul exportator)A da iata niste cestii de mai an: AmCham: Este nevoie de abrogarea prevederilor privind CCM la nivel national Modificarile legislatiei muncii trebuie sa tina cont de principii precum reglementarea performantei ca principiu de baza in ceea ce priveste relatiile de munca, flexibilizarea acestui domeniu si abrogarea prevederilor privind contractul colectiv de munca la nivel national, potrivit AmCham Romania, transmite Mediafax.la /www.bloombiz.ro.Marii specialisti care isi dau cu parerea is 2 : o avocata si directoru' de personal de la Microsoft Romania (asta este o obraznicatura din Sluj Napoca de profesie sef de personal care pana de curand a lucrat in firme ce “furnizau” la Ministerul Sanatatii. Adica trai nineaca pe bnii CNAS !!!). Si devenit direct sef . Curat competenta. Si cu tot respectu ptr Microsoft – se pare ca in Romania au doar 300 angajati si doresc sa dispuna ptr sute de mii !!! Sa nu zic cati angajati au firmele de avocatura …. Insa curios este ca patronatul romanesc nu prea era de acord cu abrogarea contractului colectiv de munca.. Da ce importanta are parerea lu UGIR care nu preprzinta “decat”:Federatia de Petrol, Gaze si Energie , Federatia Patronala a Industriei Alcoolului si Bauturilor Alcoolice din Romania, Federatia Patronala a Industriei Usoare, Federatia Patronala din Ramura Industriei Chimice si Petrochimice, Uniunea Nationala a Cooperatiei Mestesugaresti, plus altele pana la taximetristi?Adica cam majoritatea locurilor de munca din Romania ?! In plus acesti .. hai sa zicem investitori nu prea sunt interesati de piata locala.Care piata locala se restrange provocand dificultati afacerilor romanesti . Insa ar trebui sa inpecm cu termenii de baza : ce e aia investitie si ce e ala investitor?Achiztiionarea unui autoturism de lux (60.000 160.000 euro nu parea este investitie!)Ridicarea unei vile ptr revanzare nu as considera-o cine stie ce investotie mai ales daca se astepata ca ibfeastructura sa fie achitata din bani publici. Iar investitia intr-un mall care vinde produse importate nu stiu cat de buna este (bunul importat produce dezechilibru comercial. Si daca mai este vorba de produse agricole comune scoate de pe piata producatorul roman )0Si apoi cine dracu mai sunt in consiliul ala ? Acu vre-un an am cautat. Numa investitiro unu si unu nu am ce zice: o firma de avocatura, cateva de consultanta (??!?), unii care s erpare ca aveau ca obiect de activiatate imprumutu de angajati temporari si importatori . In nici un caz Renault (un mare investitor, care pe orizontala comanda un numar mare de locuri de munca , care este primul exportator)A da iata niste cestii de mai an: AmCham: Este nevoie de abrogarea prevederilor privind CCM la nivel national Modificarile legislatiei muncii trebuie sa tina cont de principii precum reglementarea performantei ca principiu de baza in ceea ce priveste relatiile de munca, flexibilizarea acestui domeniu si abrogarea prevederilor privind contractul colectiv de munca la nivel national, potrivit AmCham Romania, transmite Mediafax.la /www.bloombiz.ro.Marii specialisti care isi dau cu parerea is 2 : o avocata si directoru' de personal de la Microsoft Romania (asta este o obraznicatura din Sluj Napoca de profesie sef de personal care pana de curand a lucrat in firme ce “furnizau” la Ministerul Sanatatii. Adica trai nineaca pe bnii CNAS !!!). Si devenit direct sef . Curat competenta. Si cu tot respectu ptr Microsoft – se pare ca in Romania au doar 300 angajati si doresc sa dispuna ptr sute de mii !!! Sa nu zic cati angajati au firmele de avocatura …. Insa curios este ca patronatul romanesc nu prea era de acord cu abrogarea contractului colectiv de munca.. Da ce importanta are parerea lu UGIR care nu preprzinta “decat”:Federatia de Petrol, Gaze si Energie , Federatia Patronala a Industriei Alcoolului si Bauturilor Alcoolice din Romania, Federatia Patronala a Industriei Usoare, Federatia Patronala din Ramura Industriei Chimice si Petrochimice, Uniunea Nationala a Cooperatiei Mestesugaresti, plus altele pana la taximetristi?Adica cam majoritatea locurilor de munca din Romania ?! In plus acesti .. hai sa zicem investitori nu prea sunt interesati de piata locala.Care piata locala se restrange provocand dificultati afacerilor romanesti .

Also on Fandom

Random Wiki