Fandom

Lukepedia

Kylo Ren

116pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
"Iarta-ma. O simt din nou ... apelul de lumină. Liderul suprem simte. Arată-mi din nou, puterea de întuneric, și voi se lasă nimic în cale. Arată-mi, bunicul, și voi termina ce ai început."
"Star Wars: Episodul VII The Force Awakens"
―Kylo Ren la Darth Vader's masca

Kylo Ren, nascut cu numele dat Ben, a fost o Forța-sensibil uman Bărbat, care a fost un membru a Cavalerii Ren, un aliat al Primul Ordin, aproximativ treizeci de ani de la bătălia de la Endor. Născut la Rebel eroi Leia Organa și Han Solo, Ben a fost luată de către unchiul său Luke Skywalker pentru a deveni lui Jedi ucenic în Skywalker noul Jedi Academy. Cu toate acestea, Ben a fost atras de partea întunecată, ca urmare a obsesia lui cu moștenirea bunicului său, Darth Vader. Crezând el a fost prea slab pentru a trăi până la bunicul lui ca Jedi, Ben a fost ademenit de partea întunecată de un misterios Force-utilizator numit Snoke. Luându-și numele Kylo Ren, Ben a părăsit unchiului său nou Ordine spatele și a ucis toate colegii săi ucenici. Skywalker a dispărut și Kylo a devenit unul dintre cele mai Cavalerii Ren în Primul Ordin.

Încercarea de a găsi și de a distruge unchiul său înainte de a putea reconstrui Jedi, Ren a căutat pentru a urmări în jos ultima rămășiță a doar harta care indică locația lui, recuperarea toate, dar una din arhivele Imperiului. Obținerea Toti ultimul fragment pe Jakku, Kylo a fost bătut de către Rezistență pilot Poe Dameron, care a ascuns harta Droid lui BB-8. Kylo și Prim Ordin, apoi vânate droidul, care sa împrietenit cu absorbantul Rey și Stormtrooper Finn. După localizarea lor pe Takodana, Kylo Ren capturat Rey după ce a citit mintea ei cu Forța știind că a văzut harta. Datorită competențelor Forței latente Rey lui Kylo nu a putut extrage informațiile din mintea ei ca el a crezut ca va fi capabil de a-Rey utilizate temerile Kylo împotriva lui. Acest cumparat timp pentru ea să scape ca montat Rezistenței un atac asupra Base Starkiller. În timpul luptei Kylo întâmpinate și a ucis tatăl său, Han Solo, crezând că a fost dragoste tatălui său, care-l slăbea în Forța. Împușcat de Chewbacca, Kylo apoi urmărit după Rey și Finn în pădure angajează atât într-un duel sabie. El a fost rănit și mai mult de Finn în duel inițială, dar în cele din urmă a lovit Finn jos, accidentat critic. În cele din urmă el a fost copleșit de-sensibile Forței Rey, care a lăsat o Kylo grav rănit și instabilă pe teren. Cu Starkiller Base implozie, liderul suprem Snoke instruit General Hux pentru a părăsi baza cu Ren.

References

  1. Star Wars: Episodul VII The Force Awakens

Also on Fandom

Random Wiki