FANDOM

Leia endorpromo02

Prinţesa Leia Organa de Alderaan (născută Leia Skywalker; mai târziu Leia Organa Solo, şi denumită pur şi simplu Prinţesa Leia), este un personaj fictiv din universul Star Wars. Ea este interpretată de actriţa Carrie Fisher in Star Wars Episode IV: A New Hope, Star Wars Episode V: Empire Strikes Back, Star Wars Episodul VI: Return of the Jedi, şi Star Wars: Holiday Special. Aiden Barton a jucat rolul de copil al Printesei Leia în Star Wars Episod III: Revenge of the Sith.

Ea este una dintre principalii protagonişti ai originalei trilogii Star Wars. În Star Wars Episodul VI: Return of the Jedi este dezvăluit faptul că ea este sora geamănă a lui Luke Skywalker, şi, astfel, fiica a lui Darth Vader. În filmele Star Wars prequel, mama ei este identificată ca Padme Amidala. Tatal ei adoptiv este Bail Organa, care este descris ca şef al familiei regale de pe Alderaan şi un personaj secundar în prequelurile trilogiei. În literatura Star Wars percedentă filmelor ea se căsătoreşte cu Han Solo, interesul ei romantic în filmele originale, şi are trei copii cu el, Jacen, Jaina, şi Anakin.

Also on FANDOM

Random Wiki