Fandom

Lukepedia

Obi-Wan Kenobi

116pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Stafie.jpg
Obi-Wan Kenobi a fost unul dintre cei mai puternici Maeştri Jedi din toate timpurile, si primul care a reuşit sa invingă un Lord Sith după mai bine de 1000 de ani.A fost găsit de către Ordinul Jedi in copilărie, pe o planetă necunoscută.A fost ales ca Padawan de către Qui-Gon Jinn, dar a părăsit Ordinul pentru o perioadă scurtă de timp, ca sa îi ajute pe The Young Ones. Dupa lupta cu Darth Maul, in care Qui-Gon murise, a devenit Cavaler Jedi, si l-a luat pe Anakin Skywalker drept padawan.In 19 IBY, dupa ce Anakin trecuse de Partea Intunecată a Fortei, Obi-Wan se luptă cu acesta pe Mustafar, invingându-l, dar inima nu il lasă să-l omoare pe Anakin.Dupa multi ani, Obi-Wan il antrenează pe Luke Skywalker, si merge pe Steaua Mortii impreună cu el , Han Solo si Chewbacca, ca să o salveze pe Prinţesa Leia Organa Solo.Se lasă ucis intr-o luptă cu Darth Vader, pentru a deveni unul cu Forta.Dupa moarte el ii mai apare lui Luke Skywalker pe planeta Hoth si-l indrumă spre Yoda sa fie antrenat ca Jedi.In 4 DBY el mai apare odată in faţa lui Luke si-i dezvâluie că Leia Organa Solo e sora lui geamănă.

Also on Fandom

Random Wiki