FANDOM

  •  "Eu sunt Imperiul"
     -Roan Fel (Star Wars:Legacy 8:Allies)

Roan Fel a fost un barbat care a servit ca al treilea Imparat al dinastiei Fel pentru conducerea Imperiului Fel,iar mai tarziu ca primul conducator al noului Imperiu.Roan a fost nepotul lui Jagged Fel,seful Consiliului Moff in urma celui de Al doilea Razboi Civil Galactic.El a fost si un Cavaler Imperial,parte a unei organizatii sensible la Forta care respingea partea intunecata.

RoanFel EA

Ca urmare a Razboiului Sith-Imperial,el a preluat conducerea Imperiului Fel pe Coruscant;totusi,el curand a fost detronat de catre Darth Krayt,care si-a format propriul sau Imperiu Sith pe Coruscant.Fel a preluat conducerea planetei Bastion sapte ani mai tarziu,iar in A Doilea Razboi Civil Imperial,a condus alti loialisti ca sef al Imperiului-in-exil,care se opunea conduceri lui Krayt.Fel a aranjat o alianta cu Gaz Stazi,liderul Ramasitei Aliantei Galactice,precum si cu membri fugari ai Noului Ordin Jedi.Insa,in timpul bataliei finale a razboiului,Fel sa dat parti intunecate cand a incercat sa foloseasca o arma Sith biologica ca sa omoare toata viata de pe planeta,fortandul pe Atares Draco sa-l ucida.I urma victoriei aliatilor asupra Sith,Fel a fost mai tarziu jelit in timpul unei solemne ceremoni pe recastigatul Coruscant.