Fandom

Lukepedia

San Hill

114pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
San hill.jpg
"Ai milă, te implor. Sunt doar un bancher."
"Mercy, I beg you. I am merely a banker."
―San Hill către Obi-Wan Kenobi[src]
Ascultă citatul în engleză:
MerelyABanker.ogg

San Hill a fost preşedintele Muun al Clanului Bancar InterGalactic înainte de şi în timpul Războiului Clonelor, care a oferit drept garanţie bunurile monetare şi militare ale Clanului către Confederaţia Sistemelor Independente. Un exponent tipic al speciei lui, se simţea mai mult în largul lui în afaceri, politică şi intrigi decât pe câmpul de luptă. A fost unul din ceimai influenţi politicieni din noua formată CSI, fiind responsabil în particular pentru "crearea" lui Grievous, generalul de temut al Confederaţiei. Ca lider al unuia din cei puternici aliaţi ai CSI, era membru al Consiliului Separatist în timpul Războiului Clonelor şi a păstrat această poziţie până la moartea sa de la sfârşitul războiului.

Biografie

San Hill transforming Grievous.JPG

San Hill vorbeşte cu rănitul General Grievous.

Tinereţe

Hill a fost fiul angajatului Damask Holdings numit Larsh Hill. După ce tatăl lui a fost asasinat pe Coruscant, San a fost instruit de către Hego Damask pentru a-l pregăti să asceadă la conducerea Clanului Bancar. [1]

Criza Separatistă

"Siguranţa investiţiilor clienţilor noştri este întotdeauna prima noastră grijă."
"The safety of our clients [sic] investment is always our paramount concern."
―San Hill

În timpul turbulenţelor economice venite odată cu apariţia CSI, directorii Clanului Bancar InterGalactic realizau profituri însemnate de la numeroasele lumi care emiteau propriile monezi independent. [2] Îi cunoştea atât pe liderul Uniunii Tehnice Wat Tambor şi pe preşedinta Ghildei de Comerţ Shu Mai. Clanul Bancar al lui Hill era al doilea cel mai mare contribuitor financiar al Confederaţiei după Federaţia de Comerţ a Viceregelui Nute Gunray.[3]

  1. Star Wars: Darth Plagueis
  2. HNNsmall.jpg Currency Upheavals Deliver Profits to IBCHoloNet News Vol. 531 47
  3. Noua Cronologie Esenţială

Also on Fandom

Random Wiki