Fandom

Lukepedia

Sectorul Chommell

114pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Sectorul Chommell Sectorul Chommell a fost un sector în Inelul Mijlociu. Câteva planete din sector erau Naboo şi Chommell Minor.

Istoric

36 de sisteme stelare ale sectorului Chommell erau membre ale Republicii Galactice,[1], fiind cu succes reprezentate de Vidar Kim, Palpatine, Janus Greejatus, Horace Vancil şi într-un final Padme Amidala în ultimii ani ai Republicii. [2] Sectorul avea un număr de 40.000 de teritorii dependente colonizate şi 300.000.000 stele pustii. Chiar şi într-un asemenea sector nu prea populat, un tur local complet de dinaintea alegerilor pentru un Senator putea să dureze o viaţă întreagă. [1] În timpul domniei împăratului Palpatine, sectorul Chommell a fost guvernat de Moff-ul Panaka, un asociat vechi al lui Palpatine[3] şi reprezentat de Jar Jar Binks şi mai târziu de Pooja Naberrie în Senatul Imperial.[4] În timpul Noii Republici, sectorul a fost reprezentat în Senat de către un senator Gungan.[5]

În culise

Unele surse folosesc denumirea alternativă de Chommel. Leland Chee a afirmat însă că Chommell este scrierea corectă.[6]

Eroare la citare: Etichete <ref> există, dar nu s-a găsit nicio etichetă <references/>

Also on Fandom

Random Wiki