FANDOM

La răscruce

Mace Windu este o legendă vie: maestru Jedi, membru de seamă al consiliului Jedi, diplomat abil, luptător de temut. Unii ar spune ca este cel mai periculos om în viață. Dar este mai ales un apărător al păcii și, pentru întâia dată dupa o mie de ani, galaxia este măcinată de război. Acum,după evenimentele care au culminat cu bătălia de pe Geonosis, maestrul Mace Windu trebuie să întreprindă riscanta întoarcere acasă, pentru a dezamorsa o criză ce s-ar putea dovedi devastatoare pentru Republică... și să se confrunte cu un mister înspaimântător ce poate atrage după sine consecințe tulburătoare pentru omul Mace Windu.

Planeta-jungla Haruun Kal, universul de baștină pe care Mace și-l amintșste vag, a devenit un teatru de înfruntare armată între Rebuplică și mișcarea separatistă. Consiliul Jedi a trimis-o pe Depa Billba - fosta padawană a lui Mace și actual membru al Consiliului - pentru a antrena triburile locale în tainele luptei de gherilă împotriva separatiștilor care controlează planeta și sistemul sau stelar strategic. Separatiștii s-au retras, iar Depa nu s-a întors. Sigurul indiciu al dispariției acesteia este o înregistrare codată rămasă la locul teribilului masacru, în care se pomenește de nebunie și crimă, de întunecimea junglei... și în care oricine ar recunoaște vocea Depei. Mace Windu a antrenat-o. Numai el o poate găsi. Numai el poate afla ce a schimbat-o. Numai el o poate opri.

Also on FANDOM

Random Wiki