FANDOM

30px-Era-imp30px-Era-reb30px-Era-new30px-Era-njo30px-Era-leg
Storm-CHRON

Un membru al trupelor de şoc imperiale.

"The Empire has a legion of loyal soldiers that are in endless supply."
"Imperiul are o legiune de soldaţi în rezervă nelimitată."
Darth Vader[src]

Trupele de şoc au fost soldaţii de elită ai Imperiului Galactic. Ca şi distrugătoarele stelare din clasa Imperială şi vânătorii TIE, trupele de şoc serveau drept reamintiri continue ale puterii Împăratului, extensii ale voinţei sale şi o metodă de păstrare a miilor de sisteme solare ale Imperiului unite prin frică. Cu câteva excepţii, trupele de şoc se distingeau de toate celelalte unităţi militare Imperiale prin armura lor semnătură albă.

Trupele de şoc imperiale au provenit din soldaţii clonă ai Marea Armată a Republicii. Când Republica Galactică a fost reorganizată în primul Imperiu Galactic, Marea Armată a fost reformată în Corpul trupelor de şoc. Sub Imperiu, trupele de şoc operau alături de armata imperială şi flota imperială independent, în timp ce alţii aflaţi pe nave purtau numele de "puşcaş marin".

Membrii SpecForţei Alianţei Rebele aveau câteva denumiri pentru trupele de şoc cum ar fi pălăriile-albe, soldaţii de plastic şi oamenii de zăpadă. Alţi termeni colocviali pentru trupele de şoc erau "Băieţii în Alb" şi "Băieţii de Plastic."

Also on FANDOM

Random Wiki